کاش دستم میرسید به خوشحالیش ..

یه دبیر بازنشسته بود که برام کولر هم گرفت. گفتم مصرف بنزینت میره بالا، گفت فدای سرت گرمت میشه.. گفت سی سال کار کردم هنوز یه خونه ندارم! دلش یه خونه بزرگ هم نه ۵۰ ۶۰ متری میخواست که مال خودش باشه.. کاش یه واحد داشتم میدادم بهش و کاش اصلا دستم اونقدر بزرگ بود و جیبم انتهاش معلوم نبود که یه دفتر میزدم میگفتم هر کی هر مشکل مالی داره بیاد وایسه تو صف تو براش حل کنم. کاش ما آدم‌ها همیشه به این فکر میکردیم که دنیا یه چشم به هم زدن بیشتر نیست ..

تا الان [ ۵ ] نفر برای این نوشته من اظهار نظر کردن ..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

۲۱ مرداد ۰۲ ، ۱۸:۰۸

گاهی وقت ها منم به این چیزها فکر میکنم ولی حیف و صد حیف که تو مشکلات زندگی خودمون موندیم ...

مسعود کوثری
۲۲ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۴۷
کاملا موافقم ..
۲۲ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۳۱

کاش میشد پول چاپ کرد :)))))))

مسعود کوثری
۲۲ مرداد ۰۲ ، ۱۴:۵۲
این هم نکته ظریفی بود :))
۲۳ مرداد ۰۲ ، ۰۸:۲۴

منم بیشتر اوقات، مثل شما فکر می‌کنم؛ احساسی و آرمانی. ولی ای کاش طوری نمی‌شد که فکرمون همیشه درگیر این‌جور مسائل باشه.

مسعود کوثری
۲۴ مرداد ۰۲ ، ۱۴:۵۳
کاملاشاین هم خوبه هم بده :|
۲۴ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۰۴

فکر میکردم فقط من از این فکرا میکنم :)

 

 

مسعود کوثری
۲۴ مرداد ۰۲ ، ۱۴:۵۳
متاسفانه منم فکر میکنم :))
۲۴ مرداد ۰۲ ، ۱۹:۲۹

کاش ....دمشون گرممم‌ خدا هواشون داره   مطمعنم یک طور دیگه براشون جبران میکنه 💕

مسعود کوثری
۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۵:۰۵
کاملا موافقم ..